aidon arkinen

Taaperon suusta kuultua

on
20. heinäkuuta 2018
Moi kaikki pitkästä aikaa! Ollaan oltu aika paljon mökkeilemässä, joten on täällä blogin puolella ollut melko hiljaista. Pakko ottaa ilo irti kuumasta kesästä ja viimeisistä hetkistä ennen koulun alkua.

Mutta sitten itse asiaan; ajattelin kertoa teille joitakin hauskimpia 2,5-vuotiaan taaperon suusta kuultuja letkautuksia. Enjoy!


Kun ulkona on lämmin:
"Ompa kesä! Ei sada vettä, ei sada lunta."
"Ompas tässä lämmintä!"


Sen jälkeen kun Onni putosi laiturilta järveen:
"Minä kävin uimassa. Mummu pelasti."


Onni puhuu pikkuveljestään:
"Oiva minun paraskaveri koko maailmassa"
"Oiva on iso nassikka!"
"Oiva syö tissimaitoa."


Kun mietitään missä isi on:
"Isi on töissä K-raudassa."
"Isi on varmaan tietokoneella."
"Onko isi kaupassa ostamassa jätskiä?"
"Soitan isille ja sanon tule kotiin."


Aamulla herättyään:
"Onni heräs!"
"Minä nukuin kauniisti ja hyvin"

Kun Onnilla on kiukku menossa ja Oivakin yhtyy itkuun:
"Et Oiva sinä ole kiukkunen, minä olen kiukkunen!"

Kun Onni puhuu itsestään:
"Minä olen riiviö."
"Minä riehun."
"Minä leikin."
"Minä olen aika rohkea."



Onni komentaa:
"Et sinä voi pötkötellä siinä, minä pötkötän."
"Et sinä, minä ite!"

Kun lähdetään vaikkapa kotoa:
"Hei hei koti, nähdään taas pian!"

Tässäpä näitä super suloisia taaperon suusta kuultuja lausahduksia. Löytyykö muiltakin yhtä ihania taaperoita? Kivaa viikonloppua!

Be First to Post Comment !
Lähetä kommentti